Může být reklamní textil cool?

Blíží se léto a s ním celá řada venkovních akcí či festivalů. Na nich bývá téměř vždy možnost zakoupit či vyhrát reklamní textil s logem společnosti, oblíbeného nápoje nebo kapely. Má pro firmy smysl takové reklamní předměty vytvářet?

Léto mají většinou lidé spjaté s volností a zábavou. V práci nastává období dovolených, ve škole začínají prázdniny. Počasí přímo vybízí k tomu trávit co nejvíce času na venkovních akcích, festivalech a koncertech. Firmy samozřejmě toto všechno moc dobře vědí, proto se v létě snaží co nejvíce prezentovat své produkty a reklamní předměty.

Triko se vždycky hodí

Právě trika a jiný reklamní textil jsou téměř univerzálním předmětem pro letní dny. Festivalové veselí nejednou končí zmáčeným či jinak znečištěným oděvem, náhradní tak přijde velmi vhod. Pokud společnost navíc zvolí modely pro muže a ženy zvlášť, může textil potěšit nejenom nositele, ale také lidi v okolí. Ne nadarmo je jedním z nejvíce fotografovaných reklamních oděvů dámské černé tílko od Jack&Daniels.

Po skončení akce reklamní trika a tílka často neskončí mezi běžným oblečením, ale používají se na zvláštní příležitosti. Logo společnosti či produktu je při takových událostech stále na očích. Reklamní textil tak plní svoji funkci nejenom několik dnů po jeho darování, ale v podstatě do konce své životnosti.

 

Cool reklamní předmět

Může být tedy reklamní textil cool? Hodně záleží na tom, kolik času společnost věnuje do jeho přípravy i přípravy celé kampaně. Pokud nechá pouze natisknout logo na klasická trika a ta následně bez strategie rozdává všem, kteří si o něj řeknou, pravděpodobně taková akce nebude mít valný úspěch.

Půjde-li však o propracovanější akci s textilem vytvořeným na míru, je úspěch téměř zaručen. Dokonce co víc, taková reklamní trika nemusí společnost pouze darovat, může je i prodávat či prezentovat jako výhru v soutěži. Například na hudebních festivalech je o tyto reklamní předměty značný zájem. Pokud uvažujete o vytvoření textilu či jiných předmětů, ideálním řešením je kontaktovat specializovanou reklamní agenturu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *