Lifestyle

Otevření Flagship Storu TONAK v centru Prahy

Flagship Store, vlajková loď společnosti TONAK, oficiálně zahájila svůj prodej v Žatecké 14, v bezprostřední blízkosti Pařížské ulice, která je nejprestižnější nákupní adresou v Praze. Právě vysokou kvalitu tradiční české značky chce TONAK milovníkům pokrývek hlavy v nové prodejně nabídnout. „Výroba klobouků z králičí srsti v Novém Jičíně trvá déle než dvě století a až do dnešních dnů si zachovala obrovský podíl ruční práce,“ říká Lenka Urbánková-Jarešová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva TONAK a. s. „K tomu, aby mohl vzniknout byť jen jediný klobouk, je třeba zručnosti a umu našich kloboučníků při více než stovce výrobních operací.“

 

Tradiční technologické postupy TONAK propojuje s moderním designem – společnost navázala spolupráci s významnými módními návrháři. Kromě ikony české módní scény Kláry Nademlýnské to je například mladá talentovaná designerka Petra Ptáčková, která úspěšně působí v Paříži.

 

Sortiment luxusních klobouků a čepic v pražské prodejně doplňují módní šály a kožené rukavice také české výroby. Zákazníci mohou očekávat prvotřídní servis včetně poradenství, jak klobouky z králičí srsti ošetřovat a uskladňovat, u vybraných klobouků prodejna nabídne také úpravu velikosti.

 

Pokrývky hlavy z produkce továrny v Novém Jičíně i závodu ve Strakonicích, který vyrábí pletené čepice, barety a fezy, nosí zákazníci ve více než 50 zemích světa. Jsou mezi nimi například Indiáni v Jižní Americe, Židé v Izraeli a Americe či farmáři v Austrálii, nebo celebrity ve Spojeném království, pro které klobouky z novojičínských polotovarů už řadu let navrhuje prestižní londýnský módní tvůrce Philip Treacy.

Untitled 1

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *